DAH MASUK ZAMAN KERETA TERBANG DAHH

~ Assalamualaikum ~
Pergh berdebu teruk blog ni.
Setelah sekian lama aku tak update. 
Last update tahun 2015.
Dah 4 tahun berlalu.
Fuhhh~~~
So yeah, this year dah nak separuh abad. Masya Allah.
Ceq baru ja mula kerja. Tukang bancuh ayaq jaa.
Okey lah tu kan, dari tak ada.
.
.
Actually macam- macam jadi untuk beberapa tahun ni.
Dari habis zaman asasi then tamat degree.
Alhamdulillah.
Cumanya sekarang bertatih nak cari kerja pula.
Kerja tetap la, doakan ceq naa.. (macam ada yang baca, hahaha)
.
.
Macam- macam aku nak cerita sebenarnya.
Cuma, aku tak tahu nak mula dari mana dan nak cerita macam mana.
Maybe ambil masa sikit, tapi yup aku akan ceritakan semua hikayat yang ada.
.
.
So, here we go.
Welcome to My Page.
If you was read this blog, I know you love me.
Jangan lupa doakan aku okey!
.
~ Bye ~

Comments

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA