15 October 2010

Assalamualaikum......
aku tak tahu macam mana aku nak luahkan....aku sedar,aku hanya manusia biasa yang sentiasa tidak lari dari angan-angan... aku sebenarnya masih dalam awan yang bergerak dan tidak tahu arah tujuan yang pasti...
aku sendiri tak faham apa maksud semua ni.. aku mengharap perkara yang kurang pasti....
entahla..entah mana titik noktahnya...
hmm..
mungkin aku perlu hentikan semua ini..tapi aku tak mampu..
pari-pari bantulah aku...
bawalah aku ke alam nyata,tanpa membawa kenangan disana...
pari-pari adakah kau pun pernah meraskan ini hingga kau pun tak mampu nak membantu ku???
hahahahahahahahahaha....!!!!
mengarut...!!
Ya Allah....
bantulah hamba mu ini..........
sesungguhnya hamba mu ini menharapkan pertolonganmu Ya Allah....

07 October 2010

Kenangan di Asrama....

Assalamualaikum pengalaman ana duduk asrama...hmm seronok sgt2!! wktu nk habis sekolah tu.. rs mcm x nk tinggalkan asrma langsung... lg2 mmber2 yg giler2 prangainye... org duduk asrama ni lbh pnglman dri org duduk rumah.. tp yg best duduk asrama.. disiplin terjaga lpstu klu dah buat salah satu dorm kena.. time puasa nak dekat raya,baling mercun... tp tak kena tangkap lah,kena pandai cover.. satu dorm cover mengcover time tu.. tapi jgn tirulah apa yg ana buat.. cuti hujung minggu pula telefon 'mcd' but delivery.. duduk kat asrama byk mkn...time mcd dgn brg2 yahudi yg lain kena boikot.. satu dorm melopong je time cuti... mkn roti msk megi sampai kembung perut.. kempunan mcd py psal... huhuhu.... yg pling best wktu meniaga jual air tembikai waktu hari koperasi.. kaya satu dorm... resepi rahsia yg kitaorg tambahkan... sampai cikgu pun 2 kali beli.. "iman,pika,fiera,ema,ika,nad,qiqi3,papan,poney,mek,fathiah,izzati dan semua warga blok fitrah" kenangan dgn korang tak akn ana lupakan... lagi2 warden yg jga kitaorg.. yg byk sabar dengan perangai kami... ;) ape2 pun... Peace Fully Fucker Crew..huhuhu..