Assalamualaikum......
aku tak tahu macam mana aku nak luahkan....aku sedar,aku hanya manusia biasa yang sentiasa tidak lari dari angan-angan... aku sebenarnya masih dalam awan yang bergerak dan tidak tahu arah tujuan yang pasti...
aku sendiri tak faham apa maksud semua ni.. aku mengharap perkara yang kurang pasti....
entahla..entah mana titik noktahnya...
hmm..
mungkin aku perlu hentikan semua ini..tapi aku tak mampu..
pari-pari bantulah aku...
bawalah aku ke alam nyata,tanpa membawa kenangan disana...
pari-pari adakah kau pun pernah meraskan ini hingga kau pun tak mampu nak membantu ku???
hahahahahahahahahaha....!!!!
mengarut...!!
Ya Allah....
bantulah hamba mu ini..........
sesungguhnya hamba mu ini menharapkan pertolonganmu Ya Allah....

Comments

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA