Cerita Gila ^_^

Assalamualaikum ^_^
Hari ni aku nak cerita something... Jom Baca!!

Entah kenapa baru aku sedar yang aku dah banyak sangat main. bila difikirkan balik aku benci suasana macam ni. Subject yang aku suka pun aku masih main-main lagi. Tak ada kesedaran langsung.
Tapi apa yang aku faham,untuk memajukan diri aku perlu berubah "change to something new"
aku tahu bila nak berubah banyak yang perlu aku tinggalkan.
banyak yang perlu aku hadapi.
Tomahan (ceh,macam besar sangat je perubahan yang aku ceritakan ni)
Tapi bagi aku
amat besar weii...
Entah la....

Aku nak buktikan dekat dunia yang aku sememangnya boleh berjaya!!
cuma kau yang tak nak berjaya...
Jadi aku nak "challange" diri aku s
endiri tak payah orang lain...

"Jom
! Alya!"
(Nur Alyaa Fahimah bt Mohd Ashari)

Nilah yang aku duk cakap hari-hari kat Alyaa.
Nak sama- sama berjaya.
Tapi mampu ke kami??

Bila difikirkan balik..

aku tak nak jadi orang dewasa ni...

Macam menyakitkan pun ada ..
Aku nak jadi macam budak sekolah je..
Belajar- belajar then aku t
ry and try..

Aku rindu sangat-sangat dengan
~Pika,Zati,Fathiah~
Entah kenapa aku nak ulang saat dulu- dulu balik..
"Friendship are never DIE"
Aku sayang korang sangat-sangat!!

Eh-eh!!
Aku nak cerita pasal perasan-perasanpulak la..
Aku nak kenal kan buah hati pertama aku...
(Ceh-ceh....hehehehehehe) dah nama pun perasan kan ^_^


(Baek Seung Jo)
Aku serius ni!! Orangnya susah nak senyum!! Tapi aku suka ^_^
Ok,pilihan yang kedua..
Jeng-jeng-jeng...



(Bong Joon Gu)
Yang ni aku tak nak describe ape-ape2...
Biarlah rahsia... hehehe
Horror skit..
!

Untuk Engkau ^^

Aku tahu dan aku sedar siapa aku,
Kalau engkau faham pun,

Mungkin kau tak kan tahu hakikat sebenarnya,

Jadi aku bawa diri,

aku terus pergi...


Tapi satu je yang aku nak kau tahu,

Aku sentiasa ada untuk kau.. ^^


Tamatlah cerita gila...............



Comments

izzati_bloging said…
oittt!!spe izin kan ko amik gamba future husband ak????hahaha...ni yg mendatangkan mare nih.... ak bg tau dye...ayok..tatayok... :p
syafiqah said…
sayang.....meh aq jd mak ayam ko....ko nk bf yg btol2 x...???aq banyak stok (inventori awal n akhir...^^)
rindu ko gak...cpt blek kl so that kite bole LPZKN RINDU DENDAM kite antre stu sme laen....rite...???
hahahaa....byk story tok ko nie......^^
lala said…
ayoooo. macam2 lo korang nih. haiya. wo ai ni shuhadah. hihi ^_^
zati: eeeiiii..sape yg perasan ni???
sape yg punya future husband??
hehehehehe!!
Pika: pika....aku perlukan ko...
aku nak ko kat sisi aku...
^_^
lala: wo ai ni jugak!! hehehehe..
syafiqah said…
moh ler....blek kl cpt....rindu sama kamu.....
ridu sedut2..... :p
ble la nk bork2 ag nie...... :'(

Popular posts from this blog

SAKSI DISEBALIK LENSA

Kenali nafsu kita di peringkat mana