Untuk Engkau yang Bergelar Sahabat ^_^

Sahabat Mungkin kita pernah satu masa dahulu,
Sama-sama berjanji setia,

Sama-sama mengharungi suka duka,

Berjanji setia...


Tapi kini,

Engkau jauh sangat dari aku,

Walaupun engkau dekat,

Engkau pergi dulu,

Walaupun engkau tunggu,
Engkau tidak menoleh,
Walaupun kau terpaksa menoleh.


Sahabat,

Mungkin aku menjarakkan diri dari engkau,

Sebab aku nak kau tahu yang aku..

Terpaksa..

Sebelum lebih banyak aku sakitkan hati engkau,
Biarlah aku pergi..
Tapi satu je aku nak kau tahu,
Sakit untuk terus begini,


Aku faham,

Tiada apa yang kau nak kisahkan,
Tapi aku faham, Maafkan aku sahabat...

Izinkan aku betul-betul pergi,
Doakan kejayaan aku. ^_^
Salam sayang ku hanya untukmu sahabat......

sehelai warkah buatmu dari...
aku

Comments

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA