19 June 2011

SeLaMaT HarI AbAh ^_^

Assalamualaikum ^_^
Hari ni berkisah tentang Hari Bapa..
Alhamdulillah, lahir je di dunia ni, Allah dah hadiahkan aku seorang abah yang amat sempurna.
Dari aku kecil sehinggalah dewasa dan kini sedang melanjutkan pelajaran,
tak pernah sedikit pun abah mengeluh menjaga aku serta adik-adik yang lain.


Melayan karenah kami yang kadang kala memeningkan kepala. Tapi abah masih meneruskan juga tugas abah sebagai seorang abah yang betanggung-jawab.

Bagi aku, setiap hari yang kita lalui. semua adalah Hari Bapa serta Hari Ibu. Kita kena hargai mereka setiap detik,setiap masa,setiap saat....

"Abah, sebagai anak sulong. Along akan teruskan perjuangan along. Seperti mana abah harapkan anak-anak abah berjaya dan inilah hadiah yang along nak sangat bagi dekat abah".


05 June 2011

Sem 2 dah... ^_^

Assalamualaikum. . . . . . . . . .
Hari ini, aku nak bercerita sikit.

Alhamdulillah dapat sambung sem ke 2 dengan sedikit masalah yang dapat diselesaikan...
Apa-apa pun..
sem ni dengan tekad dan usaha..

aku mahu berjaya..!!!!!
bukan lagi hangat-hangat tahi
ayam...
dengan perjuangan sahabat- sahabtku..



Nur Alyaa Fahimah binti Ashari
Nurul Atiqah binti Abu Noh Mazkiah binti Md Noor

Nurul Aina Binti Jamil

Siti Nur Ain binti Mohd Sani

Aku ^_^


Walaupun kita berjauhan (tempat tinggal je)..
tapi kita still macam dulu ok.
Cmart, Kesinai dan Mayang....
Kalau korang nak tahu, Zaman dulu-dulu diorang ni bersahabat baik....
Macm kita jugak.. hehehehehe...
Apa lagi sem ni cari port baik punya!!
Teruna pon ada sorang je..
hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!
Apa-apa pun aku nak korang tahu..

Aku harap kita sampai sem 6 even ada yang sampai sem 7.

Kesalahan dan kesilapan kita yang lepas kita jadikan tauladan dan peringatan kita di hari ini dan hari mendatang..
Andai aku rapuh peganglah aku.
Supaya aku dapat berpaut kembali...
(Ceh...!!! jiwang karat!)
Sayang korang 4 ever n everLAHHHH!!

END

Dalam sem ni memerlukan pengorbanan,
Dalam sem ni jugak memerlukan ketabahan
Dalam sem ni aku memegang amanat umi dan abah aku..
Dalam sem ni jugak aku perlukan sahabat- sahabat aku...


Aku tekad akan tempuh segalanya!!!

Bak kata someone..
"Tak nak cabaran,pergi ambil pisau bnuh diri. Baru tak ada cabaran".

Tapi bagi aku bila kita dah tak ada kat dunia ni pun ada cabaran jugak..
apa lah....


"Kadang- kadang kita mudah jatuh tanpa sebab. Kadang- kadang halangan yang kecil pun kita susah nak tempuh, tapi tak pernah sekali pun kita cuba nak gapai. cuma mengharap,mengharap dan mengharap... Jadi dah sampai masanya kita bangun dan bangun. tempuh dan tempuh!! "