Giveaway by Nadnod Azizan


Assalamualaikum kawan- kawan.
Banyak kan segmen Cik Wada join :D.
Sedang berblog walking tadi ternampak pula giveaway by Nadnod Azizan,
Hadiahnya ialah tabung berbentuk kamera.

Terasa pula nak sertai. 
Hari ini last segmen ni.
Wish me gudluck ye kawan- kawan!

Jika sempat marilah join sama saya! Klik pada gambar :D

Baiklah jika saya di takdirkan menang, saya berharap dapat tabung yang berwarna PINK!
Saya suka warna PINK walau saya jarang memakai pakaian yang berwarna PINK ni.
Sebab mengapa saya suka warna PINK ialah warna PINK atau dikenali sebagai merah jambu ni warna kegemaran Nabi Muhammad S.A.W. (Selawat sama-sama)
Warna ini menandakan kita sihat. tak percaya?
Cuba lihat tapak tangan kita warna pink kan, walau berkulit gelap masih dapat dilihat warna PINK.
Lidah kita juga bewarna PINK :D. Tandanya kita sihat.
Betulkan kawan- kawan.. 

Baiklah itu saja.

Wassalam :)

Comments

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA