UiTM Perlis ^^

alia. shu. aena
Tiga Model UiTM Perlis yang bakatnya masih terpendam dan tidak terpadam sehingga ke hari ini...

ak sangka cepat betul masa. tak sangka juga telah terpilih menjadi salah seorang yang melangkah masuk ke UiTM yang jauh di hujung Malaysia Perlis.

Dulu time duduk dekat UNiSEL setiap kali ada cuti sanggup menggagahkan diri ntuk balik kerumahku syurgaku. rindu abah,umi, adik-adik yang sentiasa menggiranggkan hati.
Time MDS(Minggu Destini Siswa) rasa nak baliklah,patah semangat lah.
Bila fikir balik banyak pengorbanan mak ayah aku lakukan untuk pergi belajar.

Tak sanggup...
biarlah kali ni aku berjuang habis-habisan.
Sehingga ke titisan darah terakhir.

ngat SHUHADAH! JANGAN ULANG APA YANG BERLAKU DULU!
BIARLAH GAGAL SEKALI BUKAN BERKALI-KALI. ^^..

Comments

aena jamil. said…
cewah.. de picture aku la plk..
well. takpe2.. aku faham..
aku kan model..hahahaha :P

pe2 pun.. congrats shu coz dpt futher study kt tmpt yg paling kau impikan selame nie..
;)

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA