Thing will get better, just hold on a little tighter.

Walau rasa mengantuk, aku gagahkan juga untuk mengupdate blog.
Firstly, tq kak Anim Suju. ^_^
Beri saya kata semangat, insyaAllah. Saya akan cuba tabahkan diri dan berfikir secara positif.


Tadi time kerja kol abah, kol umi.
Rasa nak menitik dah air mata tadi, tapi cover.
Malu la aku nak nangis tiba-tiba.
Tadi tak banyak kerja pun.
Sebab aku baru start kan. Jadi untuk beri kepercayaan tu memang lah susah.
Alhamdulillah semua berjalan lancar.

Cuma sakit gila badan sebab asyik duduk je.
Tadi balik kerja. lepas selesai apa yang patut.
Aku tidur terus. terjaga dalam pkul 11 cmtu then tak tidur sampai sekarang.
 
Berjayakah aku menempuh bulan 4 ni?
Mestilah! 
Aku kena kuat semangat!
Sebelum bulan 6 ni.
Aku akan cuba apply kerja kat mana- mana area rumah aku.
Mana tahu, ade rezeki.
Boleh lah aku berhenti kerja kat sini.

Wallahualam.. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat Allah InsyaAllah. aminnn.
Assalamualaikum.

Comments

sitirohaida said…
moga allah swt sentiasa permudahkan urusan tuan blog..amin

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA