Wahai teman ku sekaliannn... :)

sihat dak semua kawan- kawan saya kat luar sana.
Selsema sedang melanda diri ini.. sob.. sob srettt.. haha
Tapi rajin pula mood nak berblog, sejak- sejak tukar baju blog ni.
Excited pula rasanya.
Okey nak kongsi sikit ni.
After aku kerja kat sasbadi beberapa hari bulan empat hari tu
(yang aku meroyan tak tentu pasal haritu) homesick la katanya :p
Aku telah di panggil kerja di area rumah... Alhamdulillah....
Now dah hampir 2 bulan lebih juga la kerja sana.
Walaupun macam- macam aku lalui,
dari eksident jatuh motor hari tu.
Motor je lah teruk, aku okey je, ish3!
sampailah aku nak berhenti kerja dah lagi berapa minggu ni.
Aku nak sambung belajar. 
Tak sabar?
Actually gementar adalah.
Aku ambil kos lain kot.
Bukan akaun daaa...
Kat mana? 
Adalahhh.. haha.
Nanti aku kongsi di mana ya.
InsyaAllah panjang umur.
Aku akan berblog lagi.
Maaf kalau lagu blog ni tak berapa nak sedap.
Tak tahu nak letak lagu apa.
Nanti akan di fikirkan.
Okey lah, sayang korang semua.
Semoga Allah sentiasa murahkan rezeki korang semua. Walau siapa pun kamu.
Aminnn.. :)

Comments

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA