Its all about NEW YEAR !

Assalamualaikum!
Hei everybody, how your day? 
Everything alright?
Is there any your wishes that you not yet archived?
 (Sudah! hentikan semua ini!)
Mulai saat ini, aku akan cuba menulis dalam bahasa inggeris dan melayu juga. sebabnya, aku masih lagi tergagap- gagap untuk menulis dan sebab paling utama aku rasa annoying bila baca balik ayat aku yang berterabur tu :'( sedihnya but, i will try the best for my English. 
Tahun baru dah masuk kan, so what your wish?
To be a good person ? (everyday we have to wish to be a good person REMEMBER THIS!)
Selain tu nak jadi sihat. 
Kewangan yang stabil
Macam - macam kan. Ada juga yang nak kahwin. So, good luck pada semua. Semoga cita- cita korang semua tercapai dengan izin Allah InsyaAllah..
Apa yang aku nak kongsi dekat sini, tak lah berilmiah sangat.
Cuma aku nak minta kawan- kawan semua doakan aku untuk tahun ini. Tahun ini adalah tahun yang agak berat untuk aku. 
InsyaAllah dengan izin Allah, aku akan grade hujung tahun ni. 
Walaupun nampak macam lama lagi tapi sebenarnya tak. (PLEASE Trust me T_T)
Hanya Allah yang tahu apa aku rasa untuk tahun ni.
dan.. aku mungkin aku akan tinggalkan blog ni sampai aku habis semester ni.
Cuti nanti baru aku buka balik. (Berhabuklah gamaknya)...
Apa- apa pun, good luck untuk korang semua !
  
Aja- aja fighting!
 

Comments

Popular posts from this blog

Ada Apa Dengan Cinta ?

SAKSI DISEBALIK LENSA