31 October 2014

Sangsi

Hai , hai . Kepada semua warga blog . 
Selamat Pagi dan salam sayang. :)
Setelah berkurun lama tidak meng'update' apa- apa,
Aku telah tergerak hati, tangan dan seantero dengannya untuk menulis di blog usang ini.
Entah kenapa sejak kebelakangan ni banyak kejutan demi kejutan berlaku.
Antaranya, hati aku sudah patah akibat berharap pada yang tidak pasti.
Padan la muka shuhadah oii!
Dah tidak mahu bercerita tentang perkara mengarut itu.
Aku ada misi yang sangat la besar ni.
Aku telah di panggil temuduga SPA !
yes, temuduga SPA.
Allah'u akbar..
Masih berfikir- fikir nak pergi atau tidak.
Hanya Allah yang tahu.
Apa yang akan di temudugakan,
Apa yang akan aku jawab.
Semua tu buat aku pikiaq sampai tak boleh tidur juga la.
Abah suruh ikut aku sendiri.
Umi pula galakan aku pergi.
Aku pula yang dok tersangsi- sangsi nak pergi ke dak.
Tak apa lah.
Aku akan update lepas ni ya.
Ni baru mukadimah.
Maaf kalau penggunaan aku memngguris hati.
Saya sayang korang semua. ^_^
Wassalam..